Didim Hakkında

21 Haziran 2009 Pazar


Didim Aydın ilinin görülmeye değer bir tatil bölgesidir.Bölgede bulunan deniz yaz aylarında oldukça ilgi görmektedir.Bu deniz bölge turizminin temel kaynağıdır.Bölge her ne kadar tarihi açıdan gelişmiş olsada turizm tarihi gelişimi geride bırakmıştır.

Didim'e her yıl bir çok turist gelmektedir.Bu turistler Didim'den oldukça memnun ayrılmaktadır.Kendi ülkelerinde bulamadıkları güzellikleri Didim sayesinde ülkemizde bulmuşlardır.

Didim'e sadece yabancı turistler değil yerli turistlerde oldukça fazla ilgi göstermektedir.Bölgeye yakın olan tatil severler bölgeyi daha çok tercih etmektedir.Hem ulaşım koşullarının son derece gelişmiş olması hemde Didim'in güzelliği turistler için oldukça cezbecidir.

Didim'in ayrıca güzel bir tarihide bulunmaktadır.Tarihin ilk yerleşimlerinden beri düzenli yerleşimin devam ettiği Didim'de bu tarihin bıraktığı eserler yer almaktadır.

Didim'e ulaşım oldukça kolay yerli turistler genelde bölgeye kara yolu ile ulaşırlar.Fakat bu imkan yabancı turistler için olmadığından yabancı turistler hava yollarını kullanırlar.

Ayrıca hava yolunun yanında Didim'e ulaşımda deniz yoluda alternatiftir.

Bölgede bulunan konaklama ve eğlence merkezlerinde eğlenen turistler.Yaz aylarında bu bölgeyi tıklım tıklım doldurmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder