Didim Koyları

26 Haziran 2009 Cuma


Didim sahip olduğu deniz kadar güzel koylarada sahiptir.Birçok turist burayı sadece koyu için bile ziyaret eder.Bu koylar sayesinde Didim'de farklı bir turizm sektörü oluşmuştur.

Her yıl buraya gelen turistler işletmecilerin düzenlediği yat ve tekne turlarına katılmaktadırlar.Bu tekne ve yat turları günün erken saatlerinde başlayıp gün batana kadar sürmektedir.Bu esnada bölgedeki bir çok koy gezilir ve bazı bölgelerde yüzme molası verilir.

Yat ve teknecilikten bölgede ciddi gelir eden işletmelerde vardır.

Didim'in bu koy gezileri hem oldukça ucuz hemde oldukça eğlencelidir.Bu bahane ile bir çok koy ve güzellik görme imkanınla tanışırsınız ülkemizde bu sektör diğer ülkelere göre geri kalsada yinede ilerlemeler bulunmaktadır.

Didim'de yapılan bu turlara aileniz ile hiç korkmadan katılabilirsiniz.Güveniilir olan bu turlar size çok güzel vakit geçirmenizi sağlar.

Ayrıca yat ve teknelerdeki aktiviteler ilede eğlencenize eğlence katabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder