Didim Gezilecek Yerler

24 Mayıs 2009 Pazar


Didim turistik bölgedir.Bu turistik bögle olma özelliğini ise gezilecek yerlerinin çok olması güzel denizi ve güzel tarhinden almıştır.Didim'e gelen turistler için bir çok seçenek vadır.Bu seçenekleri kendi tercihlerine göre değerlendirebilirler.Didim eskilerde yemyeşil olan bir bögle olsada artık günümüzde yeşile hasret kalmıştır.Bölge gün geçtikçe daha çok betonun esiri olmaktadır.

Didim'de gezilecek yerlerden ilk olarak denizin etkili olduğu faaliyetlerden başlamak istiyorum.Didim'de bir çok mavi bayraklı plaj olduğunu artık biliyorsunuz.Bu plajlar sizlere rahat ve güvenli bir deniz keyfi sağlar.Plajlarda güneç ve sığlık hakimdir.
Bu yüzden çocukları olan aileler Didim'e rahatlıkla gitmektedir.

Ayrıca Didim'de çok güzel yat ve tekne turları da düzenlenmektedir.Sabah saatlerinde kalkan tekneler kişi başı gayet uygun bir ücrete sizlere çok güzel anlar yaşatabilirler.

Bu yatlar sizleri bögledeki eşsiz güzellikteki koylara taşımaktadır.Didim'in yeşil rengi bu koylarda saklıdır.

Bu yat gezilerinden sonra bölgedeki barlar ve discolarla bir çok genç tatil ve eğlence sever cosmaktadır.Buralarda eğlence sabahın ilk saatlerine kadar devam etmektedir.

Ayrıca tarihi sevenler açısındanda Didim'de bir çok tarih kalıntıları onları bekliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder