Didim'i Ayıran Özellikler

22 Mayıs 2009 Cuma


Didim'in güzelliklerini size yeteri kadar anlattık fakat şimdi Didim'i diğer böglelerle kıyaslayacağız ve Didim'in artı ve eksi yanlarını göreceğiz.

Didim'in en büyük özelliği diğer bölgelerde daha az görülen , görülen bölgelerde Antalya ve ilçeleri olan mavi bayraklı plajlarıdır.
Bu plajlar bölgeyi diğer bölgelerden ayıran özelliklerden bir tanesidir.

Diğer bölgelerin her ne kadar plajları güzel isede Didim plajlarının güzelliği bir farklıdır.

Ayrıca Didim koyları bakımındanda bir çok bölgeden üstündür.Fakat bu konu hakkında bazı bölgeler Didim'den daha da üstündür.
Bu bölgelerde genelde Antalya ve çevresindedir bu bölgelere ek olarak Çeşmeyi'de ekleyebiliriz.

Didim ayrıca yat turizmi açısından oldukça gelişmiştir.Ülkemizde bir çok bölge yat turizmi ve tekne gezileri açısından çok gelişmemiştir.Fakat Didim bu konuda diğer bölgelere göre bir hayli avantaklıdır.

Ayrıca Didim'de güvenlikte ön plana çıkmaktadır.Bölgeye gelen turistler oldukça güvenli bir bölgede tatil yapmaktadır.

Ayrıca diğer bölgelerdeki dalgalı suların aksine Didim'de sığ bir su mevcuttur.Bu sularda aileler çocukları ile rahatça yüzerek
eğlenebilirler.

0 yorum:

Yorum Gönder