Didim Ulaşım

26 Mayıs 2009 Salı


Didim önemli bir truizm şehri olduğu için ulaşım koşullarının mutalaka gelişmiş olması gerekmektedir.Bu nedenle bu bölgeye bir çok yatırım yapılmıştır.Bu yatırımlar günümüzde bölgeye turist sayısında artış olarak dönmüştür.

Didim'e ulaşım oldukça kolaydır.ülkemizde bölgeye bir çok ilden otobüs kalkmaktadır.Otobüs direk olarak Didim'e gitmediği bölgelerde ise önce İzmir'e yada Aydın'a daha sorna bu bölgelerden otobüslerle Didim'e geçilmektedir.

Bunun yanında bazı tatil acenteları günü birlik olarak bölgeye otobüs kaldırmaktadır.Bu otobüslerlede bölgeye ulaşım sağlanmaktadır.

Didim bölgesine bir çok yabancı tursitin geldiğini söylemiştik bu yabancı turistlerin bölgeye ulaşımındaki en büyük etken İzmir Hava Limanı ve Bodrum Hava Limanıdır.Yabancı turistler bu hava limanlarına gelerek buradan otobüslerle Didim'e ulaşmaktadır.

Didim ulaşım ağına bakılarak ne kadar gelişmiş bir yer olduğu anlaşılabilecek bölgedir.

Ayrıca lüksüne düşkün ve maddi açıdan durumu iyi olan turistler ise bölgeye deniz taşımacılığını kullanarakta gelmektedir.

Bu taşımacılık maddi nedenlerden dolayı en az tercih edilen taşımacılıktır.

0 yorum:

Yorum Gönder