Didim Turizm

17 Mayıs 2009 Pazar


Didim şüphesiz ülkemizin en önemli turizm merkezlerindendir.Didim'in eşsiz denizi güzel doğası ve eğlencenin tadına doyamayacağınız
bar ve discoları ile sizlere mükemmel bir tatil sunmaktadır.Didim'de deniz ve doğa birbiri ile buluşmuş ve ortaya böyle mükemmel
bir belde çıkmıştır.

Didim'de turizm denilince akıllara koyları gelmektedir.Didim bir çok güzel koya sahiptir.Bu yüzden tekne turları ve yat turları
sıklıkla yapılmaktadır.

Didim'de ayrıca konaklama yerleri açısındanda büyük zenginlikler mevcuttur.Bölgede lüks hoteller lüks eğlence merkezlerinin yanında
her aileye göre konaklama ve eğlence merkezleride bulunmaktadır.

Didim'e diğer tatil beldelerine göre daha çok yabancı turist gelmektedir.Bunun nedeni ise ulaşım ve bölgenin güzelliğidir.Bölde
alt yapı açısındanda oldukça gelişmiştir.

Ülkemizde turizm'e teşvik ve yatırım yapılmasıyla bir çok tatil beldemiz canlanmıştır ve bunun sonucunda ülkemize bir çok turist
ve bununla beraber döviz gelmiştir.

Bu konuda Didim'in getirisi yüksektir.Didim yabancı turistlerinde ilgisini çektiği için her yıl ülkemize hatrı sayılır bir
miktar döviz katkıda bulunmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder