Didim Plajları

28 Mayıs 2009 Perşembe


Didim ülkemizin gözde tatil bölgelerindne biridir.Didim'de harika bir deniz bulunmaktadır ve buna bağlı olarak bölgede bir çok plaj bulunmaktadır.

Didim'deki plajların farklı bir özelliğide çoğunluğun mavi bayraklı olmasıdır.Mavi bayrak ülkemizde her nedense değeri daha anlaşılmadıysada çok önemli bir unsurdur.

Mavi bayrak yabancı ülkelerin denizlerdeki zararlı maddelerin arındığının ve bölgenşn yeterş kadar temiz olduğu ve bölgede denize girilebilir olduğunu belirtmek içindir.

Yabancı turistler gideceği bölgeleri oldukça araştırmaktadır ve öncelik olarak sağlıklarının bozulammasına ve güvenliklerine dikkat etmektedirler.Bu yüzden sahillerimizin mavi bayrak kazanmaları bölgeye daha çok turist çekme anlamına gelir.

Didim'de Altınkum gibi büyük plajlar bulunmaktadır.Altınkum bölgenin en gözde plajıdır.Çevresindede yerleşim oldukça fazladır.
Bölgede lüks hoteller ve eğlence merkezleride bulunur.

0 yorum:

Yorum Gönder